Genney forum
Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: StefanH skrivet 2019-04-04, 20:15:43 PM
-
Jag har en massa grupper som verkar ha skapats av sig själv. Vad ska jag göra med dessa?
Är det säkert att helt enkelt radera dom?
-
Vet inte heller vad man ska med dom till, men jag har raderat mina utan problem.
-
Vid vissa aktiviteter (t ex bortkoppling av en partner) skapar Genney automatiskt grupper. Fördelen är att man efter bortkopplingen lätt kan hitta de berörda personerna om det behövs. De automatgenererade grupperna kan raderas utan problem.
-
Tack för era svar. :)
-
Kan man inte stänga av autogeneringen av grupper?
-
Inte i nuläget men det lär nog komma framöver då det verkar irritera en del. Du kan iaf radera dom i bulk.
-
Skulle man inte kunna lägga de autogenererade grupperna under ett menyval, "Egen grupp" "Autogrupp"?