Genney forum
Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: larsgmb skrivet 2019-05-16, 09:43:51 AM
Titel:
Tvilling
Skrivet av:
larsgmb
skrivet
2019-05-16, 09:43:51 AM
Registrerar man tvillingar på något speciellt sätt?
F.t. har jag bara lagt till en etikett i födelsehändelsen.