Genney forum

Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: ceciliaw skrivet 2015-10-11, 18:04:28 PM

Titel: Hur registrerar jag mig för Genney?
Skrivet av: ceciliaw skrivet 2015-10-11, 18:04:28 PM
Hej!
Jag har kört betaversionen av Genney för windows nu i ca en vecka. Jag vill gärna köpa en licens för att fortsätta använda programmet, men hur gör jag det?! Jag hittar ingen information i själva programmet, och inte heller på www.genny.se. Går inte programmet/licens att köpa ännu?
Titel: SV: Hur registrerar jag mig för Genney?
Skrivet av: Administrator skrivet 2015-10-11, 18:46:27 PM
Planen är att det ska bli möjligt att kunna köpa Genney som full version från nästa vecka (efter den 18:e). Arbetet för att få det klart pågår för fullt och förhoppningen är att det ska bli klart i tid.
Info om läget och tydligare information kommer under veckan.
Titel: SV: Hur registrerar jag mig för Genney?
Skrivet av: Hans skrivet 2015-10-12, 00:46:17 AM
 :) :) :)
Titel: SV: Hur registrerar jag mig för Genney?
Skrivet av: ceciliaw skrivet 2015-10-12, 17:29:58 PM
Planen är att det ska bli möjligt att kunna köpa Genney som full version från nästa vecka (efter den 18:e). Arbetet för att få det klart pågår för fullt och förhoppningen är att det ska bli klart i tid.
Info om läget och tydligare information kommer under veckan.
Vad trevligt! Ser fram emot det!