Genney forum

Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: Carin skrivet 2015-10-15, 18:51:30 PM

Titel: Import av gedcom-fil
Skrivet av: Carin skrivet 2015-10-15, 18:51:30 PM
Hur vet jag om importen är klar? Håller på och importerar en rätt stor gedcom-fil (drygt 5 MB) och allting fungerade snabbt och bra fram till den sista delen. Där står det bara 0 %. Har väntat i snart en halvtimme, men importen verkar inte komma längre än så. Det verkar dock som om de flesta personer har importerats, för jag har en lång lista namn i vänsterkanten. Kan inte se om alla är med, för då måste jag stänga ner import-rutan, och gör jag det får jag frågan om jag verkligen vill avbryta importen.
Titel: SV: Import av gedcom-fil
Skrivet av: Administrator skrivet 2015-10-15, 19:34:27 PM
Verkar som det är något fel.