Genney forum

Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: fjalkingepeter skrivet 2015-11-03, 17:21:03 PM

Titel: Källkopiering
Skrivet av: fjalkingepeter skrivet 2015-11-03, 17:21:03 PM
Hejsan
Jag skulle vilja kopiera tx källan från Ad
Och klistra in i genren  istället för att
Skriva in denna
Mvh peter
Titel: SV: Källkopiering
Skrivet av: Alsterolle skrivet 2015-11-03, 17:38:24 PM
Tror att detta är vad du söker:
När du t.ex. har markerat Händelse död
Klickar du på det gröna plustecknen "Ny källa"
Inmatningsfönster öppnas längst ner där du kan klistra in det du kopierat från AD med CTRL-V...

Mer information hittar du i Genney's hjälpfil (Frågetecknet) under "Hantera källor"
Titel: SV: Källkopiering
Skrivet av: fjalkingepeter skrivet 2015-11-03, 18:47:17 PM
tack det gick bra
peter
Titel: SV: Källkopiering
Skrivet av: xkjell skrivet 2015-11-04, 13:29:23 PM
Tror att detta är vad du söker:
När du t.ex. har markerat Händelse död
Klickar du på det gröna plustecknen "Ny källa"
Inmatningsfönster öppnas längst ner där du kan klistra in det du kopierat från AD med CTRL-V...

Mer information hittar du i Genney's hjälpfil (Frågetecknet) under "Hantera källor"

Om man till äventyrs har Mac så är det command-v för att klistra in det du kopierat...