Genney forum
Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: Stortorp skrivet 2024-01-02, 18:15:06 PM
-
Hej ! Finns det något " visningsläge " av släktträdet som vänner kan gå in och titta på utan att kunna göra några ändringar. Detta som ett komplement till Gennywebb eftersom den är begränsad och inte kan visa alla mina 13 generationer. /Åke
-
Be dom ladda hem Genneys demo-version och skicka dom din gedcom-fil så kan dom klättra runt i trädet.