Genney forum
Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: pojsson skrivet 2024-01-03, 12:08:08 PM
-
Efter många år med gamla bettan har jag nu införskaffat en kraftfull maskin
Nu återstår att flytta Genney men samtidigt behålla den gamla under en tid för referens att jag fått med allt
Hur gör jag smidigast för att jag skall få det så enkelt som möjligt ?
Jag är även med i beta test programmet så jag tänkte ta in den versionen i första läget och verifiera även den processen dvs gå från en äldre version till en nyare eller är det dumt ?
Skillanden är window pro 10 mot windows pro 11
Är det att köpa ny licens på ny maskinen eller kan jag flytta den då jag inte kommer uppdatera den gamla datorn under processen
Dvs hur ser bästa process ut för att få med allt inklusive bilder ?
/per
-
När jag bytte dator för ett par år sedan så gjorde jag en Systembackup på Genney som jag sedan återläste på den nya datorn.
Du kan hämta ned en ny licensnyckel om du loggar in på Genney. (Inte forumet).
Har för mig att man kan ha licensen på 2 datorer. Om du redan har det så kan du nollställa en licens som du inte använder.