Genney forum
Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: pojsson skrivet 2024-01-18, 12:28:31 PM
-
Jag har nu flyttat över till en Ny maskin med den gamla V3 versionen dock ser jag inte om Licensen är inkopplad och hur jag skall inovokera den på den nya maskinen försökt med licens nyckeln från v3 som jag har
Men den läste inte in den filen när jag bläddrade fram till den och läste in den ser heller inte om den är aktiv
Jag flyttade all data under documents och fick med Genney filerna och när jag läste in genney versionen så fann den några nya plastser som jag migrerade med mina tidigare .
Men jag ser inte om licensen även togs med , och hur lägger jag till den om den inte är aktiv
/Per
-
Du kan ha licensen på 2st maskiner samtidigt.
Om du loggar in på Genney, inte forumet, så kan du se dina aktiva licenser. Har du redan 2 aktiva så kan du nollställa 1 eller alla.
Du loggar in på Genney genom att klicka på den vita figuren till höger, högst upp på denna sida.