Genney forum

Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: Bengt Söderlund skrivet 2024-11-30, 15:10:28 PM

Titel: Genney på MacOS Sequoia 15.1.1
Skrivet av: Bengt Söderlund skrivet 2024-11-30, 15:10:28 PM
Jag föe4söker starta Genney på min iMac, men får felmeddelandet "Programmet ”Dock” har inte behörighet att öppna ”(null)”. Finns något förslag till åtgärd?
Titel: SV: Genney på MacOS Sequoia 15.1.1
Skrivet av: KentLJ skrivet 2024-11-30, 21:00:00 PM
Jag kan inget om IOS då jag kör windows 10. Jag misstänker att ditt problem är relaterat till innehållet i trådarna direkt under gruppen "Tekniska problem och förslag".