Genney forum

Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: Esmeralda skrivet 2016-03-26, 10:16:42 AM

Titel: Statusfält
Skrivet av: Esmeralda skrivet 2016-03-26, 10:16:42 AM
Hej!
Jag får inte upp något statusfält längst ner till höger fastän jag angett mig själv som startperson. Vad gör jag för fel?
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Administrator skrivet 2016-03-26, 10:40:31 AM
Menar du att du inte ser något statusfält alls?
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Esmeralda skrivet 2016-03-26, 15:36:36 PM
Nej faktiskt inte. Jag vill gärna se den med tanke på att man kan se an-beteckning osv. Jag har försökt klicka bort och klicka i, men ingenting händer.
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Administrator skrivet 2016-03-27, 09:36:38 AM
Går det att få en skärm dump?
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Esmeralda skrivet 2016-03-27, 13:04:28 PM
Jadå, bifogar skärmdump. Då är statusfält ibockat.

[bifogad fil raderad av administratör]
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Administrator skrivet 2016-03-27, 13:42:59 PM
Ser ut som fönstret är större än skärmen alt. ligger för långt ner. Har du provat att maximera fönstret?
Titel: SV: Statusfält
Skrivet av: Esmeralda skrivet 2016-03-27, 14:01:32 PM
Nej det hade jag inte gjort! Tusen tack! Nu är det löst  :D