Genney forum
Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: Esmeralda skrivet 2016-03-26, 10:16:42 AM
-
Hej!
Jag får inte upp något statusfält längst ner till höger fastän jag angett mig själv som startperson. Vad gör jag för fel?
-
Menar du att du inte ser något statusfält alls?
-
Nej faktiskt inte. Jag vill gärna se den med tanke på att man kan se an-beteckning osv. Jag har försökt klicka bort och klicka i, men ingenting händer.
-
Går det att få en skärm dump?
-
Jadå, bifogar skärmdump. Då är statusfält ibockat.
[bifogad fil raderad av administratör]
-
Ser ut som fönstret är större än skärmen alt. ligger för långt ner. Har du provat att maximera fönstret?
-
Nej det hade jag inte gjort! Tusen tack! Nu är det löst :D