Genney forum
Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: Andlis skrivet 2025-08-11, 17:30:12 PM
-
Hej, kan någon pedagogisk person beskriva hur man får in kartan i Genny. Jag har försökt med inte lyckats, troligtvis handhavande fel från mig
MVH/Anders
-
Kör du MAC eller Windows så finns det en ny version att ladda ner (Nedladdning)