Genney forum

Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: Åke skrivet 2025-10-03, 11:41:18 AM

Titel: Upplösning - släktskap
Skrivet av: Åke skrivet 2025-10-03, 11:41:18 AM
Jag har anor I bland annat Ångermanland. När jag skall skriva ut släktskapet blir det av naturliga skäl en lång remsa. Jag försöker klippa ut en bit (på min Mac) så blir upplösningen för dålig. Har någon ett tips hur jag skal göra?
Titel: SV: Upplösning - släktskap
Skrivet av: Alsterolle skrivet 2025-10-03, 12:12:14 PM
Du kan ju skriva ut skäktskapet som en PDF. PDF kan du sedan förstora efter önskemål - och skärmklicka på önskad del.
Titel: SV: Upplösning - släktskap
Skrivet av: Åke skrivet 2025-10-03, 12:28:21 PM
Det måste vara ett SBK-fel (Skit bakom knappen) det blev inte bra nu heller.
Titel: SV: Upplösning - släktskap
Skrivet av: Åke skrivet 2025-10-04, 13:08:00 PM
Jag löste det med Graphic Converter.
mvh
Åke