Genney forum
Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: Alsterolle skrivet 2016-06-07, 17:08:07 PM
-
Det vore trevligt att i den grafiska vyn snabbt kunna konstatera varför inga ättlingar finns till en person eller varför ingen uppgift om död finns pga emigration. Kanske någon form av färgmarkering ...
[bifogad fil raderad av administratör]