Genney forum
Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: Siwert skrivet 2016-09-12, 19:24:19 PM
-
Var någonstans fyller man i en persons dödsorsak?
Jag skulle vilja skapa ett registerutdrag på personer med id, namn och dödsorsak sorterat på dödsorsak.
Är det möjligt?
-
Dödsorsak hittar du i händelsen för död.
I registerutdraget "Avlidna" kan du sortera efter dödsorsak.
-
Vad enkelt och logiskt allt blir när man vet.
Tack.