Genney forum

Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: TommyB skrivet 2016-09-25, 17:59:26 PM

Titel: Dela händelsen Bosatt
Skrivet av: TommyB skrivet 2016-09-25, 17:59:26 PM
Hur delar man händelsen Bosatt på enklaste vis mellan make, hustru och barn? Händelse Vigsel delas ju automatiskt mellan man och hustru. Finns det något sätt att dela händelsen Bosatt utan att behöva göra det för varje individ?
Titel: SV: Dela händelsen Bosatt
Skrivet av: Administrator skrivet 2016-09-25, 19:00:11 PM
Lägg till händelsen för en av familjemedlemmarna, kopiera händelsen och klistra in den för de övriga. Allt, media, källor m.m., ska hänga med.