Genney forum
Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: TommyB skrivet 2016-09-25, 17:59:26 PM
-
Hur delar man händelsen Bosatt på enklaste vis mellan make, hustru och barn? Händelse Vigsel delas ju automatiskt mellan man och hustru. Finns det något sätt att dela händelsen Bosatt utan att behöva göra det för varje individ?
-
Lägg till händelsen för en av familjemedlemmarna, kopiera händelsen och klistra in den för de övriga. Allt, media, källor m.m., ska hänga med.