Genney forum

Användning => Hur gör man för att ...? => Ämnet startat av: LiD skrivet 2017-01-24, 15:15:02 PM

Titel: Utskrift Anor och separata rader
Skrivet av: LiD skrivet 2017-01-24, 15:15:02 PM
När jag skriver ut en personakt kan jag välja om jag vill ha faktauppgifterna (händelserna) på separata rader.

När jag skriver ut Anor/Ättlingar/Familjer så finns inte den valmöjligheten. Då hamnar alla faktauppgifter  i ett stycke som kan vara lite svårläst.

Varför finns inte den möjligheten på Anor/Ättlingar/Familjer?
Är det medvetet för att hålla nere rapportens storlek?

Titel: SV: Utskrift Anor och separata rader
Skrivet av: Administrator skrivet 2017-01-24, 16:11:27 PM
Ja precis det är tanken samt att också "grupperingarna" blir färre och inte så splittrat men man kanske kunde tänka sig ett val.
Titel: SV: Utskrift Anor och separata rader
Skrivet av: LiD skrivet 2017-01-25, 07:39:31 AM
I dessa tider av valfrihet skulle det sitta fint
Titel: SV: Utskrift Anor och separata rader
Skrivet av: BengtDNilsson skrivet 2017-01-25, 12:07:00 PM
Håller med LiD