Genney forum
Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: kerranofredde skrivet 2017-12-04, 10:59:17 AM
-
I v2 hänger sig gedcomexporten vid 49%, både till genny-format och ren gedcom (bägge till UTF-8).
Har en version 1.2 på en annan dator där licensen ännu inte varit aktiv på, och där fungerar gedcomexporten som den ska.
-
Löst eller? Hos mig funkar det kanon :D
-
Löst via admin