Genney forum

Synpunkter => Tekniska problem och förslag => Ämnet startat av: kerranofredde skrivet 2017-12-04, 12:56:13 PM

Titel: Webbpublicering
Skrivet av: kerranofredde skrivet 2017-12-04, 12:56:13 PM
Lite förslag för webbpubliceringen.
Hade varit bra att bara kunna välja att bara publicera presentationsbilden och inte alla bilder som är knutna till personen (hittar ingen inställning för detta).
Det hade även varit bra om man skulle kunnat välja att lägga in ett vattenmärke över bilderna man publicerar.
Titel: SV: Webbpublicering
Skrivet av: kerranofredde skrivet 2017-12-10, 19:43:04 PM
Flyttar upp denna
Titel: SV: Webbpublicering
Skrivet av: Administrator skrivet 2017-12-11, 09:12:42 AM
Enbart presentationsbild låter rimligt, det har även kommit önskemål om varianter på visning av bilderna, typ ikoner som går att förstora.

Vattenmärke är väl ingen dum heller, det kräver mer tid då varje bild måste öppnas, ritas om, sparas, raderas. Kanske ingen högprioriterad fråga.
Titel: SV: Webbpublicering
Skrivet av: kerranofredde skrivet 2017-12-11, 11:33:02 AM
Är nöjd med svaret  :)