Genney forum

Allmänt => Allmänt om Genney => Ämnet startat av: KerstinJ skrivet 2018-02-05, 14:03:19 PM

Titel: Licens
Skrivet av: KerstinJ skrivet 2018-02-05, 14:03:19 PM
Nu har jag i två dagar försökt få köpa en licens men det fungerar inte. Skickar "ansökan", där det står att jag ska få ett mejl som bekräftar mejladressen. Men det har inte kommit.
Undrar varför det ska vara så krångligt. Jag vill faktiskt kunna köpa en licens utan att behöva klicka i om jag känner igen bilder på en taxi etc. Kunna klicka på en länk för Köp som på alla andra handelsplatser på Internet.
Titel: SV: Licens
Skrivet av: Administrator skrivet 2018-02-05, 14:53:51 PM
Har du kollat spam/skräpkorgen?

Det går också bra att handla via bankgiro.
Titel: SV: Licens
Skrivet av: KerstinJ skrivet 2018-02-05, 18:05:42 PM
Tack för svar! Nej, det har inte hamnat i någon skräpkorg, för jag har ingen såsan i Thunderbird.
Men jag försöker med postgiro  :)
Titel: SV: Licens
Skrivet av: KerstinJ skrivet 2018-02-05, 18:07:21 PM
Menar förstås bankgiro!