1
Tekniska problem och förslag / SV: Genney 4 hänger vid start i macOS
« skrivet: 2025-04-21, 22:49:11 PM »
Löst!
Verkar ha något att göra med att jag använder möjligheten att dela skrivbordet i två delar. En del med Genney och den andra delen med Safari och riksarkivet.
grafiken hänger inte med!
Verkar ha något att göra med att jag använder möjligheten att dela skrivbordet i två delar. En del med Genney och den andra delen med Safari och riksarkivet.
grafiken hänger inte med!