31
Tekniska problem och förslag / Nytt fenomen vid "Spara och Stäng" händelse
« skrivet: 2025-08-09, 19:56:19 PM »
Jag kör Genney 4 version b4 (win 11 64-bit). Här omdagen upptäckte jag ett nytt fenomen när jag skall spara och stänga en ny händelse. Biografin (eget fönster) stängs inte. Händelsen sparas men fönstret är fortfarande öppet. Jag måste då X-stänga fönstret och välja att inte spara för att fönstret skall stängas. Jag kan då se att händelsen sparats.
Så har har det inte varit i tidigare versioner, ex.b3.
Jag har provat att starta om datorn , men problemet finns kvar. Är detta en ny bugg? Någon som har samma problem?
Jag märkte nu att källhänisningen inte sparas, suck.
Så har har det inte varit i tidigare versioner, ex.b3.
Jag har provat att starta om datorn , men problemet finns kvar. Är detta en ny bugg? Någon som har samma problem?
Jag märkte nu att källhänisningen inte sparas, suck.
.