Jag har en liten ny fundering. Jag har uppdaterat ett antal kartpositioner för en del personer i min databas så jag tänkte göra en ny "webpublicering". Jag utgår ifrån att index-filen skrivs över när jag gör en ny publicering med samma namn. Eftersom jag infört några egna kommandon i den befintliga filen som jag har nu så kommer dessa att skrivas över. Rätt?
Vad är smartast? kopiera nuvarande index-fil och sedan ersätta den nya med den kopierade för att slippa lägga in kommandon på nytt? Eller finns det något bättre smartare sätt som jag inte kommit på?
Givetvis kan jag ju lägga in mina egna kommandon på nytt, men tänkte att jag skulle slippa det.