Håller med. Mycket bra verktyg!
Önskar mig dock att kunna färglägga gruppen "permanent"- det vill säga att färgen stannar kvar på gruppen även efter omstart av programmet. Givetvis att färgen när som helst går att ändra eller ta bort. Det skulle jag gilla.
