1
Hur gör man för att ...? / SV: Radera jag en "gren" i släktträdet
« skrivet: 2023-10-16, 14:24:26 PM »
Jag efterlyser också funktionen att kunna radera en hel gren.
Jag behöver göra det för att kunna återimportera grenen från annat släktprogram.
Hoppas att det kanske kan komma i en framtida version.
Jag behöver göra det för att kunna återimportera grenen från annat släktprogram.
Hoppas att det kanske kan komma i en framtida version.
