1
Tekniska problem och förslag / Starta i maximerat fönster (Windows)
« skrivet: 2023-03-18, 00:01:04 AM »
Lite trivialt kanske... Men varje gång jag starta Genney så startas det i ett fönster.
Har gått in i egenskaper (i startfilen) och valt att köra Genney i maximerat fönster, men startas ändå i fönster-läge...
Är det en bugg eller något jag gör fel?
Info om mitt system
Utgåva Windows 11 Home
Version 22H2
Installerad 2023-03-07
OS-version 22621.1413
Gränssnitt Windows Feature Experience Pack 1000.22639.1000.0
Har gått in i egenskaper (i startfilen) och valt att köra Genney i maximerat fönster, men startas ändå i fönster-läge...
Är det en bugg eller något jag gör fel?
Info om mitt system
Utgåva Windows 11 Home
Version 22H2
Installerad 2023-03-07
OS-version 22621.1413
Gränssnitt Windows Feature Experience Pack 1000.22639.1000.0
