1
Tekniska problem och förslag / SV: Installation av Genny på MacOS 10.15.7.
« skrivet: 2024-11-04, 21:02:44 PM »
Hej Stefan!
Tack för ditt svar. Jag tycker inte ditt svar känns professionellt och nu undrar jag om jag kan få tillbaka mina pengar för denna licens eftersom jag inte vill ha denna programvara kvar på min dator i händelse av att något oförutsett kan inträffa gällande säkerhet av mina övriga program?
Ser fram emot ert svar!
Mvh
Lena Bengtsdotter
Tack för ditt svar. Jag tycker inte ditt svar känns professionellt och nu undrar jag om jag kan få tillbaka mina pengar för denna licens eftersom jag inte vill ha denna programvara kvar på min dator i händelse av att något oförutsett kan inträffa gällande säkerhet av mina övriga program?
Ser fram emot ert svar!
Mvh
Lena Bengtsdotter