Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.


Meddelanden - wman01

Sidor: [1]
1
Tekniska problem och förslag / Uppdatering till 1.1b11
« skrivet: 2016-04-20, 17:28:58 PM »
Låser sig vid uppstart av programmet vid startbilden. Någon som har en lösning? Mac OS X El Capitan.
Kan notera för ev andra personer att det nu funkar, till priset av en ominstallation och rensning av alla äldre filer från tidigare versioner. 

2
Allmänt om Genney / SV: Om Genny
« skrivet: 2015-09-04, 11:07:47 AM »
Håller helt med Mikael, det här har jag längtat efter. Inget av programmen som går att få på svenska för Mac och som jag testat har känts riktigt bra (Reunion och MacFamilyTree) Har också kört släktforskningsprogram på Windows, men de svenskspråkiga, som Disgen och Min Släkt, har klara brister. Och den nya versionen av Disgen tycks inte bli det designmässiga lyft som behövs.  Ser fram emot den skarpa verisonen!

Sidor: [1]