1
Tekniska problem och förslag / Uppdatering till 1.1b11
« skrivet: 2016-04-20, 17:28:58 PM »
Låser sig vid uppstart av programmet vid startbilden. Någon som har en lösning? Mac OS X El Capitan.
Kan notera för ev andra personer att det nu funkar, till priset av en ominstallation och rensning av alla äldre filer från tidigare versioner.
Kan notera för ev andra personer att det nu funkar, till priset av en ominstallation och rensning av alla äldre filer från tidigare versioner.