Man lär så länge man lever.
Det kanske inte är helt fritt att lägga bilderna var som helst, men på den PopUp-sida där man specificerar Händelser så finns det ju en ikon "Media".
Använder man Media och lägger in en bild så hamnar bilden i texten i t ex Pesonakt i anslutning till händelsen.
Det var ju bra!