Författare Ämne: Tänkte köpa en licens men mitt namn blir utan ö?  (läst 3960 gånger)

tobbet

• Full Member
  • Antal inlägg: 168
    • Visa profil
Tänkte köpa en licens men mitt namn blir utan ö?
« skrivet: 2020-12-21, 14:27:48 PM »
Kommer mitt namn eller är det mailadressen som licensen kommer att stå på. Eftersom jag har ö i både för och efternamn ser det ut så här när jag ska göra betalningen. Två krumelurer i stället för bokstaven ö.

Tack!
CachyOS KDE + Genney 4.x

Bor i Jämtland. Född i Sundsvall.  Bott i Västmanland och Sörmland 1976-2017. Forskar på min mammas sida (Vedin från Galtström, Gnarp, Lungsund) och min pappa (Törnqvist från Liden/Indal/Bredsjön)

tobbet

• Full Member
    • Visa profil
SV: Tänkte köpa en licens men mitt namn blir utan ö?
« Svar #1 skrivet: 2020-12-23, 12:06:18 PM »
Någon som vet ???
CachyOS KDE + Genney 4.x

Bor i Jämtland. Född i Sundsvall.  Bott i Västmanland och Sörmland 1976-2017. Forskar på min mammas sida (Vedin från Galtström, Gnarp, Lungsund) och min pappa (Törnqvist från Liden/Indal/Bredsjön)

Eva Lotsander

• Sr. Member
  • Antal inlägg: 298
    • Visa profil
« Svar #2 skrivet: 2020-12-23, 15:40:33 PM »
Jag vet dessvärre inte, men föreslår att du skickar frågan till supporten (mailadressen finns i din bild). Då kanske du får svar lite snabbare.

Administrator

• Administrator
  • Hero Member
  • Antal inlägg: 2882
    • Visa profil
« Svar #3 skrivet: 2020-12-23, 15:51:23 PM »
Är det från Paysons sida? Hursomhelst bör det inte vara något problem då e-postadressen är den viktiga.

tobbet

• Full Member
    • Visa profil
« Svar #4 skrivet: 2020-12-23, 19:07:35 PM »
Japp, Payson. Då blir en licens inom kort.

Tack! och God Jul & Gott Nytt År
CachyOS KDE + Genney 4.x