Genney forum
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Hjälp
Sök
Logga in
Registrera
Genney forum
»
Användning
»
Hur gör man för att ...?
»
DNA
« föregående
nästa »
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Författare
Ämne: DNA (läst 3181 gånger)
roffe55
Newbie
Antal inlägg: 1
DNA
«
skrivet:
2017-12-11, 11:20:05 AM »
Dna-kopplingen fungerar inte som den ska. När jag lägger in mitt y-dna markeras bara moderslinjen, ej svärdslinjen!
Haplogruppsfältet är släckt när jag ska precisera mitt dna. Någon som vet?
Loggat
Administrator
Administrator
Hero Member
Antal inlägg: 2910
SV: DNA
«
Svar #1 skrivet:
2017-12-11, 11:25:47 AM »
Låter underligt, hur gjorde du när du la till det?
Loggat
Administrator
Administrator
Hero Member
Antal inlägg: 2910
SV: DNA
«
Svar #2 skrivet:
2017-12-11, 11:31:08 AM »
Starta om Genney och se om det kvarstår annars prova att radera dna-provet, då ska kopplingarna försvinna, och lägg in det igen.
«
Senast ändrad: 2017-12-11, 11:32:52 AM av Administrator
»
Loggat
Skriv ut
Sidor: [
1
]
« föregående
nästa »
Genney forum
»
Användning
»
Hur gör man för att ...?
»
DNA