Visa inlägg

Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.


Meddelanden - Nisse

Sidor: [1]
1
Tack, nu har jag förstått hur man gör.
Nisse

2
Tack för snabbt svar. Jag har en Mac-dator. Jag ser hur man ska kopiera när man klickar på en händelse, men jag förstår fortfarande inte var jag klistra in denna hos den andra personen. Vad menar du med det tomma utrymmet i levnadsbanan, respektive snabbmenyn?

3
Hej,
Jag håller på att lära mig Genney och lägger in uppgifter i demo versionen. När det gäller uppgifter om var familjer bor så vill man ju ofta använda samma faktauppgift om bostadsadress för flera familjemedlemmar (maka, barn). Jag har försökt lista ut hur man kopierar händelser (inkl källor för dessa) ur en persons levnadsbana och lägger in i annan persons levnadsbana. I hjälpen står att man ska använda kommando Cmd+C för kopiering och Cmd+V för att klistra in händelser. Men jag lyckas inte hitta var/hur jag ska klistra in det kopierade i den andra personens levnadsbana.
Nisse

Sidor: [1]