Jag är dum i huvudet. Jag har försökt göra vad jag tycker är logiskt men ändringen går inte igenom. Jag skriver in nytt namn trycker på symbolen Spara och allt ser bra ut men inget ändras. Jag tar upp "ändringsmenyn" fyller i nytt efternamn. Skriver ok. Fortfarande ingen ändring. Jag har jobbat med datorer i nästan 50 år och trodde att man inte behövde läsa instruktionerna men det får jag tydligen göra.