Synpunkt från en testare
"Sen såg jag inget fält för haplogrupp vilket borde finnas i ett modernt program, likaså borde det finnas fält där man kan skriva dna-testnummer och likande på gedmatch tex. Nu skriver jag det i Titel i min släkt så att det syns direkt om man tittar på en person."