Tusen tack! Det sparade mycket jobb! Det är ju mycket nu med det DNA, inte bara haplogrupperna, utan alla dessa autosomala hyfsat nära matcher. Grupper kommer att bli ett bra verktyg att dela upp dna-matcherna på min mors och fars sida och så småningom t.o.m. ner på kromosom-sortering. Möjligheterna känns vara många.
Jag är hittills nöjd med Genney, så pass att jag orkar att ta tag i en flytt på många tusen personer, först med disgen och nu ca 25-30 år med MinSläkt. Tack för bra instruktioner på video.