Jag har dna-testat två av mina släktingar, en syssling och en kusin till min mor. Jag vill gärna lägga upp de delar av mitt träd som också är deras träd på tre olika dna-sajter.
Hittills har jag kopierat över mitt "originalträd" träd till varsin ny fil och döpt respektive fil till deras respektive namn. I min mors kusins träd har jag också kompletterat med unika uppgifter om hennes mors sida (som INTE är intressant för min del).
Måste jag gå in och markera varje liten kärnfamilj och radera successivt, eller finns det en snabbare väg? Det är ju hela grenar av trädet som skall klippas bort ...
Mvh Eva