Jag har ett gifte registrerat i Vigsel, samt även en Skilsmässa i detta gifte.
I Personakten, under alla mina egna händelser och bilder, redovisas detta giftemål med barn, men där framgår det inte att jag är skild.
Skilsmässan får jag notera som en Anteckning i Vigsel
Har jag gjort fel någonstans?