Författare Ämne: Gedcom till ny dator  (läst 4989 gånger)

tom49

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 56
    • Visa profil
Gedcom till ny dator
« skrivet: 2015-11-21, 09:48:20 AM »
När jag nu lägger in Genney i en extradator med Win 8.2 så börjar det med att jag loggar in med mitt Användarnamn och lösen så får jag Demoversionen.
När programmet är inlagt och registreringstablån visar sig försöker jag Importera en under gårdagen skapad Gedcomfil från Huvuddatorn, men den finns inte. Gedcomrutan är helt tom!
Varför? Då jag startade med mina inloggningsuppgifter borde jag väl ha tillgång till Gedcomfilern från igår.
Jag har långt under 100 personer registrerade.

Administrator

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2910
    • Visa profil
SV: Gedcom till ny dator
« Svar #1 skrivet: 2015-11-21, 12:04:16 PM »
Du måste kopiera din gedcom-fil till din extradator för att komma åt den.

tom49

  • Jr. Member
  • **
  • Antal inlägg: 56
    • Visa profil
SV: Gedcom till ny dator
« Svar #2 skrivet: 2015-11-22, 09:48:54 AM »
OK! Tack!