Exakt så, jag har ju mitt släktträd kvar där. Lade till en make + en dotter och det lägger sig fint som det ska, inga problem men om jag klickar på dem kommer de inte upp i rutan som är längst till höger med namn, levnadsbana osv osv.
Stänger jag sedan datorn och öppnar den igen, är personerna som jag har lagt dit borta.
Nu lade jag in G4. Den har funkat en kväll, i kväll har den öppnat nästan hela och då menar jag den att den blå linjen nere till höger har gått nästan hela vägen fram samtidigt som ett "snurrhjul" snurrar i mitten och vill inte öppna.
Mitt första inlägg:
Något har hänt som gör att det inte längre går att lägga till personer i mitt Genney. Jag har licens, jag lägger till en ny person, t ex make, barn och man tror att det fungerat, men sedan när jag ska "gå in" på den personen, så finns den inte, det finns inte sparat alltså. Vad kan ha hänt? Jag har version 3.0b46 och använder Windows 11 Home. Jag har också gjort återställning, jag har inte filerna på OneDrive heller. Hoppas jag har förklarat tillräckligt tydligt.
Finns det något sätt att rädda upp det här? Tacksam för hjälp.