Genney forum
Välkommen
Gäst
. Var snäll och
logga in
eller
registrera dig som ny medlem
.
1 timme
1 dag
1 vecka
1 månad
För alltid
Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd
Nyheter:
Startsida
Hjälp
Sök
Logga in
Registrera
Genney forum
»
Användning
»
Hur gör man för att ...?
»
Dela händelsen Bosatt
« föregående
nästa »
Skriv ut
Sidor: [
1
]
Författare
Ämne: Dela händelsen Bosatt (läst 3615 gånger)
TommyB
Full Member
Antal inlägg: 104
Dela händelsen Bosatt
«
skrivet:
2016-09-25, 17:59:26 PM »
Hur delar man händelsen Bosatt på enklaste vis mellan make, hustru och barn? Händelse Vigsel delas ju automatiskt mellan man och hustru. Finns det något sätt att dela händelsen Bosatt utan att behöva göra det för varje individ?
Loggat
Administrator
Administrator
Hero Member
Antal inlägg: 2910
SV: Dela händelsen Bosatt
«
Svar #1 skrivet:
2016-09-25, 19:00:11 PM »
Lägg till händelsen för en av familjemedlemmarna, kopiera händelsen och klistra in den för de övriga. Allt, media, källor m.m., ska hänga med.
Loggat
Skriv ut
Sidor: [
1
]
« föregående
nästa »
Genney forum
»
Användning
»
Hur gör man för att ...?
»
Dela händelsen Bosatt