Författare Ämne: Dela händelsen Bosatt  (läst 3615 gånger)

TommyB

  • Full Member
  • ***
  • Antal inlägg: 104
    • Visa profil
Dela händelsen Bosatt
« skrivet: 2016-09-25, 17:59:26 PM »
Hur delar man händelsen Bosatt på enklaste vis mellan make, hustru och barn? Händelse Vigsel delas ju automatiskt mellan man och hustru. Finns det något sätt att dela händelsen Bosatt utan att behöva göra det för varje individ?

Administrator

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Antal inlägg: 2910
    • Visa profil
SV: Dela händelsen Bosatt
« Svar #1 skrivet: 2016-09-25, 19:00:11 PM »
Lägg till händelsen för en av familjemedlemmarna, kopiera händelsen och klistra in den för de övriga. Allt, media, källor m.m., ska hänga med.