Hej,
är ny på detta, men har letat info och försökt flera gånger. Ska det vara så här, eller vad har jag gjort fel?
2 föräldrar får dotter. Mannen avlider. Modern gifter om sig och får en dotter till. Man nr 2, adopterar första dottern.
Barn 1 får ett "A" och återfinns på två ställen. Detsamma gör alla barn och barnbarn till denna person. Ändå räknar inte programmet dem som dubletter. Det hela känns svåröverskådligt. Tacksam för hjälp eller tips.
Vänligen D