Du bygger din platshierarki i Platsregistret. Under Everöd lägger du till byn Lyngby, och under denna Lyngby 10 osv. Koordinaterna lägger du in via kartan i Platsregistret. Om du inte vill lägga in minsta detaljnivå kan du använda fältet Noteringar i händelsen för att specificera numret m fl detaljer.
Händelsen Födelse Lyngby 10 i din skärmdump verkar vara en egendefinierad händelse??? Det är oklokt att avvika från standardhändelsen Födelse, eftersom sådant då inte visas i olika listor och sökningar.
Tack för svaret

Det jag gjort i skärmdumpen, och för övriga 500 individer i trädet, är att använda "Etikett" för händelsen Födelse.
Detta syns när man öppnar personens biografi (som i min skärmdump). Men syns tyvärr inte när man visar trädet. I det här fallet står bara Everöd, Kristianstads län.
Visst skulle jag kunna definiera Lyngby 10 och alla andra gårdar/torp i platsregistret, men det låter jobbigt om man för varje även måste pula med koordinater.
Kan man inte låta dem ärva koordinaterna för församlingen? T.ex. Everöd, Kristianstads län